Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Super, ale mrzi me Jano, ze nedrzis slovo, slibila jsi, ze uverejnis neco lehciho pro zmenu, ale tvoje clanky davaji stale na ctenare velke naroky. Ale za clanek a taky

1 0
možnosti
Foto

Dane, děkuji za komentář, za přečtení.. Snad se pořád chytáš Jinak, mě mrzí, že nedržím slovo spíše v tom ohledu a ještě jsem ti neodeslala ten mail.. stále v konceptech..a.. ta hlava děravá a navíc pořád někde zaměstnaná..

1 0
možnosti

Napsala jste uplně nádherné procházky, užasné

Pamatuji si, že jsem tudy už jednou šla,

a slyším tvůj smích

a cítím teplo tvoji přítomnosti.

Jsi vzpomínka,

která nikdy nezemře.

2 0
možnosti
Foto

děkuji a děkuji neméně za krásné doplnění.. zakončení

0 0
možnosti
Foto

Pamatuji si, když jste tudy šla, nebojácná, smělá, matka i dcera.

A váš stín měl společnost. Jeden přišel, druhý odešel na věčnost.

Nebyl to žabák, ani princ z něj zrozený, ale byl součástí Vaší proměny. Teď na lavičce sedí a zahřívá Vám dlaně a pyšně hledí ... směrem k mámě.

3 0
možnosti
Foto

Dane.. šla jsem a stále jdu.. občas někde sednu, zdržím se, občas se zvednu s větší silou jít dál.. občas zůstanu sedět zbytečně dlouho. Však víte jak to je.. děkuji za krásný komentář a těším se na vaše další povídání..

1 0
možnosti
Foto

Není dobré být sám.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Vašku, jisté je jedno.. lavičky jsou dost velké, nedělají se pro jednoho. Hezký večer..

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 19,47
  • Průměrná čtenost 590x
Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě. 

 

Seznam rubrik