Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pamatuji si, když jste tudy šla, nebojácná, smělá, matka i dcera.

A váš stín měl společnost. Jeden přišel, druhý odešel na věčnost.

Nebyl to žabák, ani princ z něj zrozený, ale byl součástí Vaší proměny. Teď na lavičce sedí a zahřívá Vám dlaně a pyšně hledí ... směrem k mámě.

3 0
možnosti
Foto

Dane.. šla jsem a stále jdu.. občas někde sednu, zdržím se, občas se zvednu s větší silou jít dál.. občas zůstanu sedět zbytečně dlouho. Však víte jak to je.. děkuji za krásný komentář a těším se na vaše další povídání..

1 0
možnosti
Foto

Jano, sice jsem David ale Dan neboli Čoudek je jedno z mých mnoha alter eg, takže dobrý.

0 0
možnosti
Foto

Davide, sakra, ta alter ega mě už tak dohnali, že jsem při poslední odpovědi na FB hledala Danielu.. a Čoudka ještě neznám

0 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 17,22
  • Průměrná čtenost 582x
Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě. 

 

Seznam rubrik