Foto

Když zemřou sny, umírá téměř vše, zůstává schránka 👍

Foto

A potom pojďme znovu hledat inspiraci k naplnění schránky Děkuji Vám za komentář.

Foto

No, a teraz po takejto básni, ako mám pracovať? Keď urobím chybu, si na vine Ale vážne. Kdesi som čítala, že muža svojho života si porodíme. Malého chlapa už máš. A veľmi Ti želám, aby si si pritiahla do života partnera, s k ktorým túto svoju všeobjímajúcu ženskosť budeš môcť naplno zdieľať, prejavovať a upevňovať.

Foto

Janka, moje milá, děkuji ti a doufám, že jsem ti moc nenarušila pracovní režim a neurobila jsi moc chyb

Foto

Horké srdce, co je proti němu mráz a chlad?

Vašek

IL

I47v78a18n95a 35L24a14n16c48e

22. 2. 2024 13:06

Při čtení vašich veršů jsem se vrátila v čase. Umíte kouzlit se slovy.

Foto

Přeneseně z pohledu přirozeného očekávání tak typického pro konec února velké ano

Z pohledu přírody mi to připadá jako probouzení z polodřímoty, kdy unavené stromy se chystají k pučení, aniž měly možnost si alespoň na pár týdnů odpočinout v hlubokém posilujícím nevědomí.

Foto

Ano, Viléme. Příroda opravdu měla jen krátký čas na odpočinek a bude zajímavé sledovat, jak nám předvede důležitost schopnosti přizpůsobit se a najít způsoby, jak si udržet stabilitu a posílit odolnost vůči změnám, výzvám a "polodřímotě"...

A děkuji ti za velké ano

  • Počet článků 69
  • Celková karma 19,47
  • Průměrná čtenost 590x
Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě. 

 

Seznam rubrik