Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

Já pesimista: krásné okamžiky pomíjí, někdy až moc rychle, a zůstávají prázdné ruce i prázdná srdce. Co člověku zůstává jsou: vzpomínky. A pokud je někdo mladý, tak by se neměl zahalit do vzpomínek.

2 0
možnosti
Foto

A i já, optimista, Ivano, souhlasím. Zahalit se zcela - to ne, jen lehce přikrýt a potom tvořit další pěkné vzpomínky.

1 0
možnosti
Foto

Veľmi príjemná, jemná a zároveň silná ženská energia je v tebe, určite je na obzore niekto, kto ju objaví a ocení. Veľmi potešili tieto citovo zafarbené verše, plné sebapoznávania aj vnútorných objavov v češtine. Ja som sa narodila pred polnocou. Mám rada noc aj tmavú aj s hviezdami, vidím tam to neskutočné a oslobodzujúce nekonečno. Stačí sa mi nadýchnuť a všetko zlé, čo som za deň do seba nasala, je zrazu preč. Zdravím zo SK

2 0
možnosti
Foto

Jani, taky moc zdravím a děkuji za krásná slova. Taky mám ráda noc. Moc. Vnímám to stejně jako ty

0 0
možnosti
Foto

Krásné. Připomnělo mi to léta na Lipně

1 0
možnosti
Foto

Tak to musela být krásná léta

1 0
možnosti
Foto

seš děsně romantická

1 0
možnosti
Foto

No, to jsem celá já.

0 0
možnosti
Foto

J88a33n 96Š53i41k

27. 1. 2024 17:23

Krásný den

1 0
možnosti
Foto

Krásný den i Vám

0 0
možnosti
Foto

Jen láska dokáže udělat ze dvou jednoho, který žije v kráse.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

hej, hlavne keď tí dvaja nedodržali rozostupy

5 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 19,47
  • Průměrná čtenost 590x
Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě. 

 

Seznam rubrik