Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hledal jsem pravdu ve sklenici vína

Kde je ta víla? Čí je to vina

že odešla a zůstal jen splín

a ranní kocovina.

Tobě

3 0
možnosti
Foto

vildo, skús aj básne, rada si prečítam

2 0
možnosti
Foto

Jemné ženské a tajuplné energie Moja babička hovorievala, že len dve príslovia sú pravidvé a to - vo víne je pravda a to druhé nemôžem napísaťposielam veľa pozdravov zo Sk.

3 0
možnosti
MB

Bylo mi čerstvých 18 a po lahvi vína, asi toho bylo víc, mi přišlo jako dobrý nápad vstoupit do SPR-RSČ. Matně si vzpomínám, že se mi líbil název Republikánská strana. I když, jak se říká, všechno zlé je k něčemu dobré. Tahle zkušenost zabránila tomu, abych se někdy probudila a přemýšlela, kdo to leží vedle mě.

2 0
možnosti
Foto

Vypil jsem pár sklínek, abych byl si jistější ... přesto z mých vzpomínek je tou nejjasnější. Jistě jiná než jak ji popsal Hynek ... stokrát krásnější. Jani

3 0
možnosti
Foto

Maminka mi říkala:" Vašíku chovej se tak, aby si se za sebe ráno nemusel stydět,"

Vašek

3 0
možnosti
Foto

A jak to, Vašíku, ráno dopadlo?

1 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 19,47
  • Průměrná čtenost 590x
Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě. 

 

Seznam rubrik