Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pobavilo, ale zároveň i trochu vyděsilo. Je to opravdu takové psycho?

1 0
možnosti
Foto

vždy ne... ale jisté extrémy tam jsou

0 0
možnosti
Foto

Super blog. Pobavilo mě to. Hlavně ta žárlivá scéna.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení

0 0
možnosti
Foto

Hodně pobavilo.

Pak že nerostou.😀😀

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení... a pak že nerostou... jsem ráda, že jsem tě pobavila. Hezký den, Šárko.

1 0
možnosti
JS

J15a58n 26S50n17o49p81e61k

1. 11. 2023 15:33

Je to skutečně podivné - dnes se tomu ani nechce věřit - byly ovšem doby, kdy si muži a ženy při seznamování posílali v dopisech básně! :-)

1 0
možnosti
Foto

I dnes takové výjimky existují, jen je to jehla v kupce sena

1 0
možnosti
PN

Dost vtipne napsane :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení... Hezký den.

0 0
možnosti
Foto

Nejlepší seznamka je blog

3 0
možnosti
Foto

Jani, myslím si, že služby seznamky nepotřebuješ, ale na druhé straně, by zase nevznikl tento blog.

Pokud to byli všechno princové na bílém koni, tak zůstává nezodpovězenou otázkou, čí okrasou se chlubili. Zdali svou, nebo svého koně.

4 0
možnosti
Foto

Viléme, s tím koněm jsi mě teda rozsekal. Moje bujná fantazie je prevít a ani jsem nedopila kafe

0 0
možnosti
IL

I98v61a40n95a 10L71a65n88c27e

1. 11. 2023 10:28

Někdy to chvíli trvá, než se najdou lidé, kteří k sobě sednou Ale pobavila jste mě hned při ranní "kávě", kávu nepiji, takže při snídani

4 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení, jsem ráda, že jsem Vás pobavila. Hezký den.

0 0
možnosti
Foto

Na ptáky jsme krátký. Jani, každá žena na seznamce je prý amatérská ornitoložka. Říkaly kamarádky.

4 0
možnosti
Foto

amatérská ornitoložka říkaly kamarádky Díky za pobavení, Davide.

1 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 19,47
  • Průměrná čtenost 590x
Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě. 

 

Seznam rubrik