Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitu, děkuji. To jsem ráda.

0 0
možnosti

I64v30a77n49a 19L84a87n98c25e

5. 10. 2023 13:03

Píšete krásně. Při čtení jsem cítila takovou tíhu, jako když jsem kdysi dávno viděla film: Raduz a Mahulena. Vašim veršům chybí akorát hudební podtext.

1 0
možnosti
Foto

I Vám moc děkuji za komentář a za přečetení. Ač s tíhou, tak věřím, že s radostnou. Hezký večer

0 0
možnosti

Pan Cervenka uz me predbehl v tom, ze tvoje, jak bych rekl "verso-proza" je silne suggestivni, ma taky trochu smutkovy "nadech" a pozitivne "drazdi" moji intuici. Moc prima cteni, a potvrzuje to, co sem uz kdysi na diskusi napsal, ze v dobrem smyslu vybocujes z rady (nad r schazi hacek)

1 0
možnosti
Foto

Dane, děkuji. Takže to znamená, že to pořád dáváš?

1 0
možnosti
Foto

Jste originální a sugestivní :-)

2 0
možnosti
Foto

Jaroslave, děkuji Vám za milý komentář a za přečtení

1 0
možnosti

👍♥️ krásné...krásné👍

1 0
možnosti
Foto

děkuji za přečtení

0 0
možnosti
Foto

Krásné, přímo se mi v mysli odehrává krásné, byť smutkem protnuté, představení. Díky

1 0
možnosti
Foto

Hezký, jen ten nadpis mě trošku zaskočil

1 0
možnosti
Foto

A tak teď nevím... Nečekal jsi snad ode mě něco jiného?

0 0
možnosti
Foto

_Smutnokrásna romance

1 0
možnosti
Foto

Tak to se mi líbí

3 0
možnosti
Foto

Tak to se mi taky líbí

1 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 19,47
  • Průměrná čtenost 590x
Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě. 

 

Seznam rubrik