Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jana-do vaty zabalena Moc hezky jsi to napsala a přeji jen vše dobré, zasloužíš si to!

1 0
možnosti
Foto

Dobré ráno, Jano. Radost si s námi často hraje na schovku ... a tak jen škoda, že mám cukrovku.

1 0
možnosti
Foto

Davide, dobré ráno. Neboj, najde tě! Jedna DIA vata pro tebe.

1 0
možnosti
Foto

Přeji vám co nejdelší, pokud možno trvalý, pobyt ve vatě. Nabyl jsem dojmu, že vaše cesta k ní byla dosti trnitá a svízelná. Nechť vám hebká vata víc než nahradí a zahojí předchozí šrámy a bolavá místa, ať vám dá na ně zapomínat.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc za krásný komentář. I já Vám přeji to stejné. Mějte fajn den

0 0
možnosti
Foto

"Když vás někdo má rád." Mám tě ráda, děvče rozmilé!

3 0
možnosti
Foto

Jé, tak teď jsem se na tebe na dálku od srdce usmála. Děkuji a hezký den

1 0
možnosti
Foto

J86a37n 96Š90i98k

18. 9. 2023 20:30

Jedna cukrová vata pro Vás, madam Hezký den

2 0
možnosti
Foto

To je hezké, děkuji

0 0
možnosti
Foto

ve vatě je to fajn

2 0
možnosti
Foto

Ahoj, Jaromíre, ve vatě...

0 0
možnosti
Foto

Jo... jsem ve vatě, protože přesně tak to mám, jak jsi krásně napsala. Ale musela jsem se k tomu dopracovat

2 0
možnosti
Foto

Zuzko, děkuji A jsem ráda, že to tak máš, bez práce nejsou koláče, natož vata, že?

1 0
možnosti
Foto

Jano, doufám, že jsi ve vatě - jinak by se ti přece tak poeticky hezky nepsalo o malých radostech

2 0
možnosti
Foto

Od hlavy až k patě...

1 0
možnosti
Foto

Jani, to je krásné, lidské, citlivé. Udělala jsi mi radost.

2 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 19,47
  • Průměrná čtenost 590x
Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě. 

 

Seznam rubrik