Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V návaznosti na vaše vtipné motto v profilu to mohlo dopadnout ještě hůř - například to vajíčko mohlo být záprtek.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem byla naštěstí v době prvního rande hipísačka, a to znamenalo nečíst módní časopisy ovšem tvůj článek je

1 0
možnosti
Foto

děkuji za komentář

0 0
možnosti
Foto

Jani, pobavila jsi mě.

Asi to tak osud chtěl, neb věděl, že by Adam nebyl pro Tebe tím pravým ořechovým

0 0
možnosti
Foto

Honzo, to nebyl, ořech jeden, jedna bolest hlavy a už se nepřijel...

0 0
možnosti
Foto

Však to je to správne napätie, niekedy čím viac sa snažíme tak ešte horšie tým stresom to dopadne. Moja kamarátka sa zase miesto laku na vlasy nastriekala prípravkom na hmyz-bilot. Pobavilo A vejce a olej len do majonézy

0 0
možnosti
Foto

přípravek na hmyz taky dobrý Janka, děkuji a moc tě zdravím.

1 0
možnosti
Foto

Jako správný zlomyslný hajzl jsem se po ránu pobavil.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

A já nad komentářem, Vašku

0 0
možnosti
Foto

Zajímavý recept, někdy ho zkusím

3 0
možnosti
Foto

Co ženská neudělá pro krásu, že? Já si zase jednou našplíchala na hlavu vlasový olej Jantar, samozřejmě raději víc, než míň a výsledek hrůza. Leskla jsem se jako psí kulky a odér se za mnou táhl celým náměstím

2 0
možnosti
Foto

Taky pěkná vzpomínka, Jitko. My ženský jsme fakt někdy praštěný. Ale máme zase víc zážitků, no..

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 19,47
  • Průměrná čtenost 590x
Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě. 

 

Seznam rubrik