Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Příjemná nostalgie po ránu.VVV

2 0
možnosti

Dobre pocteni po ranu, prijemne prozaicky podanoR^ i s tim "severskym" zakoncenim (tedy skutkem, ze jsi se s nim uz pak nikdy nevidela, zde na severu neni happy end moc v mode) a pak to zakonceni s trochu "drsnym" porekadlem.

0 0
možnosti

Jee, omlouvam se Jano za to "ulitnuti" s tykanim, ted sem si toho faux pas vsimnul. V zemi, kde ziji, tykani uz davno zmizelo (krome kralovske rodiny se tu tyka vsem, treba i lekarum a naopak lekar pacientum) a tak se mi sem tam ze zvyku stane, ze nevedomky potykam i krajanum, uz se mi parkrat po prijezdu do CR stalo, ze sem tam s tim narazil a musel se omlouvat a vysvetlovat. S mnoha blogery si sice tykam, ale vetsinou je to po spolecne domluve, ne vsem tykani s neznamymi vyhovuje. Jeste dodam mimo misu, ze clanek byl pro mne i jako pro p. Kunfta nahore, nostalgickym tripem do mych "nactych" let, kdy jsem si taky nekdu dobre, nekdy (a to spis) hur prozival sva prvni zamilovani.

2 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 18,26
  • Průměrná čtenost 590x
Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě. 

 

Seznam rubrik