Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A právě to mě láká, opojný pocit, že nemám na výběr. Ten okamžik, kdy se z diváka stává se závislý voayer.

2 0
možnosti
Foto

Davide, máme vždy nějak na výběr... V ale ty závislosti, to jsou svůdné mršky :-)

1 0
možnosti

Byl takový film, myslím že se jmenoval Okno naproti... VR^:-)

3 0
možnosti
Foto

Teď jsem si ho našla, myslím, že by se mi mohl líbit ;-). Děkuji za typ R^V

0 0
možnosti

Na rozsvícená okna si pamatuji. Už je to dávno. Dívala jsem se na rozsvícená okna, ne do oken, a přemýšlela jsem o tom, kdo tam asi bydlí? Rodina, která usedne k večeři, která se miluje... A potom mne napadlo, že taky se milovat nemusí, hádají se, někdo z nich je nevěrný a byla jsem ráda, že tyto starosti už jsou za mnou. Už nemusím přemýšlet o tom, kde jsou ti druzí, vejdu si do svého tmavého a nerozsvíceného bytu a snažila jsem se být štˇastna, měla bych být přece :-) štˇastna...

2 0
možnosti
Foto

R^Voyeur, nebo obdivovatel?VVV

2 0
možnosti
Foto

Václave, Vy tomu vždy dáte eleganci VVVR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 18,25
  • Průměrná čtenost 590x
Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě. 

 

Seznam rubrik