Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

No a jak to nakonec dopadlo? V kolik se podarilo usnout? Shodou okolnosti ja mel vcera taky s usinanim problem, radila tu vetrna boure, jeji nejsilnejsi "hrot" postihnul obzvlaste Skandinavii, most pres Öresundskou uzinou musel byt uzavren pro dopravu, v Kodani museli evakuovat tri velmi stare vysoke domy z obavy ze zhrouceni, a se zajmem sem sledoval na flightradar nevydarene pokusy o pristani na kodanskem letisti, nemeli to piloti lehke. No byl to strasny ficak. Nekdy kolem jedne se mi podarilo i pres ten hluk usnout, ale o pul treti rana do okna, tak vzbuzeni a pak neslo delsi dobu zase usnout. Tu ranu do okna zpusobila , jak sem rano zjistil, ze strumu ulomena vetev, nastesti okno vydrzelo.

1 0
možnosti
Foto

Když nemůžu spát, počítám do jedné, dvou, tří... někdy až do půl čtvrté... a pak si řeknu, že už to nemá cenu, protože mi stejně za hodinu a půl bude zvonit budík.

Ale jo, někdy se zadaří a spím a dokonce se mi i zdají sny. Tak ať to máte podobně. R^:-):-)

4 0
možnosti
IL

I29v95a27n83a 12L29a92n84c29e

18. 2. 2023 10:42

V posteli myšlenky nejsou vítány:-P, i já jsem měla dneska "myšlenkovou noc", a stála ... za nic. Před chvílí jsem vstala a cítím se, jakoby mne v noci mlátili. Pokud jsem usnula, tak za jsem byla chvíli vzhůru a i ve snech jsem byla mlácena. To jsem zvědavá na ten den:-/

1 0
možnosti
Foto

R^Hlavně, že nakonec přijdou ty krásné sny a ne horor.VVV

Vašek

2 0
možnosti
Foto

R^

Když jsem měla rozepsanou knihu, několikrát jsem uprostřed noci vyskočila z postele a šla na notebook, protože místo spánku se mi v hlavě tvořily scény:-)

No a nedávno jsem si před zkouškami sama dávala otázky a odpovídala na ně.;-D

Mozek je hrozná mrcha.:-)

6 0
možnosti
Foto

Díky za písničku.

1 0
možnosti
Foto

Jano, Jitko, Janko, Jaroslave,;-) pro mě je nespat už takřka 40 let standart. Zdraví Javid (abych mezi Vás zapadnul).

5 0
možnosti
Foto

Není nad to, si v noci pokecat;-DHezký i když pršavý denR^

3 0
možnosti
Foto

Ne, satyr spánku,

nechce přikrýt těžký den,

i v lehkém vánku,

nepřichází vytoužený sen. :-)

R^

4 0
možnosti
Foto

Jano, to jste trefila přesně;-) právě to se mi děje v hlavě a ne a ne usnout. Tak se budu řídit vaším blogem a dám vědět;-)R^

4 0
možnosti
Foto

Jitko, dobrou noc... To dáme :-)

1 0
možnosti
Foto

Krása plná temnosti

Pod kabátem něžnosti.... veľmi pekné:-)

Keď nemôžem spať, tak nespím...:-)

4 0
možnosti
Foto

R^V Děkuji. Dobrou noc.

1 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 18,26
  • Průměrná čtenost 590x
Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě. 

 

Seznam rubrik