Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J21a46n 94H11o17r46n48í41k

13. 2. 2023 22:50

Tyvogooo, hustý.

Díky za parádní čtení. Zdravím Patrika :-).

1 0
možnosti
Foto

Parádní pobavení! R^;-D;-D Příběh popisující pár pikantních podrobností Petrovy pomsty příjemně překvapil. Prostě perfektní! ;-D ;-D Pozdrav posílá Pražanda Pavla

4 0
možnosti
MK

Parádní psaní plné písmenek pé přineslo povzbuzení pondělkem připitomnělým pracantům plnícím pochybné pracovní povinnosti pod padesát procent.

3 0
možnosti
IL

I81v12a98n48a 89L14a27n33c17e

13. 2. 2023 13:55

;-D;-D;-D;-D Váš blog je "paprsek" v dnešním slunečním ránu. Díky.;-D;-D;-D

Horkotěžko jsem vymyslela slovo na "p" a vy s písmenkem "p" jenom hrajete . R^

4 0
možnosti
Foto

Slovo paprsek je skvělý ;-) Děkuji za komentář. Mějte fajn den.

0 0
možnosti
Foto

R^Pěkné Péťová.VVV

Pa

4 0
možnosti
DP

Ty "promrh(8-o)ane penize mi ted poradne "procviciliy" branici, diky, moc sem to dnes rano potreboval. I kdyz to nase povestne a neprijemne pozdnepodzimni a zimni "severske sero" uz zacalo konecne ustupovat, dnes nas to vyjimecne zase dost trapi a nalada nebyla top. Fajnove cteni, uz kdyz jsem si precetl o rozdilu mezi "holubem a kravou" ;-D v autorcine predstaveni ctenarstvu, rikal sem si " toto je, jak se u nas ve skandinavstine rika ""kvinne annorlunde/anderledes"" v cestine priblizne "zena co vybocuje z rady" ale v cestine neni ta v teto souvislosti, alespon co se mne tyka, pozitivni nuance vyrazu. A clanky pani Jany to potvrzuji. Zasilam srdecne pozdravy ze Severu a tesim se na dalsi ctive clanky.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za Vaše slova. Jsem moc ráda, že jsem Vám mohla zpříjemnit ráno a věřím, že je již jistě smějete celý den (i přes nepřízeň počasí).

Zdraví Vás na Sever ta, která vybočuje z řady ;-) [>-]V

2 0
možnosti
Foto

Pěkná ... přímo překrásná, paní Péťová, pondělní povídkou potěšila pozorné pozorovatele písmenek. Potlesk, poděkování pozdrav, puget. R^

8 0
možnosti
Foto

Paráda! Poděkování! Posílám pozdravy ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 18,25
  • Průměrná čtenost 590x
Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě. 

 

Seznam rubrik