Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nedávno jsem flirtoval na sjezdovce s dvěma lyžařkami. Jedna měla 78 a druhá po operaci kyčlí 82.

2 0
možnosti
Foto

Teď je právě čas honcování. Nedávno jsem v noci asi 3 hodiny sledoval termokukátkem flirtování dvanácti zajíců.

1 0
možnosti

Někdy je flirtu zapotřebí...R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jano, takový ten lehce koketní úsměv, o vteřinu delší pohled do očí, úprava už tak dokonalého účesu ... člověk má pak hned hezčí den. Jinak muži jsou v tomhle lehce natvrdlí. ;-D Už se mi to párkrát stalo, že mi kamarádka řekla: vždyť já do tebe byla tenkrát zamilovaná. 8-o

1 0
možnosti
Foto

... a není stále, Davide? Něco mi říká, že ani toto ženy neříkají jen tak ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Jano ta báseň není flirt, ale sex na plné pecky.VVV

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Vašku, nepopírám, nechala jsem se trochu unést. V

1 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 18,26
  • Průměrná čtenost 590x
Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě. 

 

Seznam rubrik