Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

HOSIP - Zapomenu jednou i na to, že zapomínám?

Zdraví vás někdo na ulici se širokým úsměvem a vřelým "ahoj" a vy si za boha nemůžete vzpomenout, kdo to je? Neustále si kladete otázky, kde mám klíče od auta, peněženku, ten včera koupený krém na ruce?

Taky vám doma pořád někdo schovává věci?
Taky vám pořád někdo mění PINy a hesla?

Diagnóza: HOSIP.

Něco vám řeknu, i já ho mám!
Tato život ztěžující diagnóza zkratky HOSIP ta není jen tak!
* (pokud náhodou někdo nezná nebo zapomněl, o co že to vlastně jde,
   je to zkratka „nemoci“ HOvno SI Pamatuji) 

Není tomu tak dlouho, kdy se dostavilo opravdu již pokročilé stádium této nemoci, přijela jsem k babičce. Jdu venčit psa. Zabouchávám dveře. Zjistím, že jsem zapomněla boty. Stojím se psem za zavřenými dveřmi v bačkorách. Jdu se přezout, hledám klíče. Nemám je. Sestra, která bydlí ve stejné vesnici má naštěstí náhradní, chci jí zavolat, ať mi je doveze. Nemám mobil. Dobře tedy, nemám na výběr, jdu se psem přes celou vesnici v bačkorách. Snažím se tvářit nenápadně, což jde samozřejmě na vesnici v přezůvkách s jednorožcem těžko. Tady se neutají ani špatně vypletý záhonek jahod, natož v mrazu pobíhající vyděšená, nenápadně se tvářící Jana v bačkorách a s roztřepaným krysaříkem v náruči...

Vracím se domů. Mám náhradní klíče. Odemykám. Moje oči se najednou zastaví na dveřích na nápisu K + M + B.

Skvělé! Tohle jsem potřebovala. To je nápověda pro nás HOSIPáře. Když odcházíš z domu, nezapomeň na Klíče + Mobil + Boty.

Tuto geniální zkratku si pro jistotu opisuji i na vnitřní stranu dveří. Spokojeně se na nápis podívám. Usměju se. Uf! Vyhrála jsem nad tebou HOSIPe!

… A sakra, kde mám psa?!

__________________________________________________________________

Jo, a pokud mi budete chtít poradit, že existují různé pilulky jako Ginko biloba a podobně, předem vám sděluji, že je doma mám a zapomínám je brát!

 

Autor: Jana Péťová | čtvrtek 19.1.2023 20:42 | karma článku: 20,09 | přečteno: 398x
  • Další články autora

Jana Péťová

Neříkejte plešatému: „Jsou to jenom vlasy.“

To je jak kdyby sis právě uříznul prst a někdo ti říkal: „Nekrvácej.“ Není to tak jednoduché, jak se může na první pohled zdát a nejsou to jenom vlasy!

11.4.2024 v 12:13 | Karma: 33,88 | Přečteno: 2913x | Diskuse| Ostatní

Jana Péťová

Fluktuace každodennosti

Fluktuace každodennosti - Proměnlivost. Nepředvídatelnost. Dynamika. Rozmanitost. Odlesky radosti překvapení a lásky. Nástrahy a výzvy.

26.3.2024 v 11:08 | Karma: 12,26 | Přečteno: 252x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Péťová

Ledové probouzení

A až se rozbijí na povrchu ledové zdi, které brání probuzení, tak ozvou se znovu melodie tepla a s nimi vykoukne život ve všech jeho barvách.

21.2.2024 v 20:37 | Karma: 17,00 | Přečteno: 283x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Péťová

Je to hlasitější než slova. Je to Život.

It's louder than words... Je to hlasitější než slova... Tlukot našich srdcí je hlasitější než slova... Je to život...

7.2.2024 v 18:00 | Karma: 16,01 | Přečteno: 286x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Péťová

Nenapravitelný romantik ve světě cynismu. Moje noc s Waltem.

Bylo to asi před měsícem. Vzpomínám si, jak noc přešla ve sněhobílé ráno, které mě vtáhlo do děje pohledem z okna.

1.2.2024 v 13:09 | Karma: 18,21 | Přečteno: 419x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Odpuzující. Strašit migrací je tak jednoduché, kritizoval Babiše ministr

24. dubna 2024  22:42

Ministr pro evropské záležitosti Martin Dvořák (STAN) v CNN Prima News vyčetl Andreji Babišovi...

Ukrajinci v branném věku budou moci získat pas jen ve vlasti, rozhodl Kyjev

24. dubna 2024  22:20

Ukrajinská vláda přijala rozhodnutí, podle něhož muži ve věku od 18 do 60 let budou moci získat...

Biskupové se distancovali od Zemanovy akce v Arcibiskupském paláci

24. dubna 2024  19:05,  aktualizováno  21:31

Pražský arcibiskup Jan Graubner se distancoval od akce, při které byla minulý týden v...

  • Počet článků 69
  • Celková karma 18,78
  • Průměrná čtenost 590x
Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě. 

 

Seznam rubrik