Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Většinou zafunguje také sama příroda a jak mi "nedala spát jednou", tak podruhé mě většinou uspí celkem spolehlivě. Po jedné probděné noci se již ta druhá nespavá naštěstí nedostaví a další noc pěkně prospím.

0 0
možnosti
Foto

Hypersenzitivita je dar i prokletí zároveň

2 0
možnosti
Foto

Jano, já trpím nespavostí celý život, takže Tvé pocity moc dobře znám. Rozhodně v tom nejsi sama.

Jen noc má tu moc,

že ač nežádáš o pomoc,

narazíš na člověka.

Co svými slovy a činy,

zažene všechny splíny,

pravdy se nepoleká.

2 0
možnosti
Foto

Ve čtvrtek v noci, na modrý měsíc, jsem vyl s vlky.

Vašek

2 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 19,47
  • Průměrná čtenost 590x
Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě. 

 

Seznam rubrik