Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I95v50a89n35a 47L78a87n24c59e

22. 7. 2023 11:01

Do skolky jsem nechodila, ale hry jsme take hravali venku pred domem. Toho dedka jsem uplne zapomnela, nemela jsem tuto hru rada.

1 0
možnosti
Foto

Jano, do školky jsem chodil jen chvíli (to jste ještě byla na houbách), ale obě hry jsem si díky Vašemu blogu vybavil. Mě mnohem víc "poznamenaly" Majdalenka, Apolenka s Veronikou. A taky Věrka, Zdenka, Majka, Lenka s Monikou

2 0
možnosti
Foto

Jani, tak Peška jsme jako děcka hrávaly, ale naštěstí toho Dědka ne. Až mi z toho běhá mráz po zádech Moc díky za vzpomínky, ráda jsem si tě přečetla!

1 1
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 19,47
  • Průměrná čtenost 590x
Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě. 

 

Seznam rubrik