Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Niečo mi to pripomína, teraz som dva mesiace archivovala v škôlke a asi sa to nezmenilo...

1 0
možnosti
IL

I48v78a82n19a 19L17a57n30c51e

23. 5. 2023 12:28

Nikdy mne nenapadlo si kupovat přízenˇ, asi to bylo tím, že jsme jako děti tolik sladkostí nedostávaly a potom já jsem byla žravá a hamižná. Čokoláda v břiše mi byla nad přátelství

1 0
možnosti
Foto

Možná díky domu se dělím do dneška. I bez přízně

0 0
možnosti
DP

Dobre pocteni Pri tvem minulem blogu mne zrovna nejak haprovalo zdravi, tak v diskusi nic moc, dnes to zkusim nahradit jak sem si ja "kupoval" prizen deti. Po unoru 48 byl otec vyhozen ze zamestnani a tak sme se museli presunout ze zapadu Cech ke "stareckovi a starence" (moravskoslovacka slova pro dedu a babicku) na Moravske Slovacko. Rict detem tam "heled" nebo "koukej" tehdy bylo jako ukazat bykovi cerveny hadr a tak sem na zacatku neziskal prizen soukmenovcu, ba dokonce kratsi cas vystaven za "koukej" i sikane. Cokolada ani bonbony tehdy na konci 40tych a zacatku 50tych let nebyly, vse bylo na listky, misto bonbonu sme lizali, sumak, cokolada jenom na vanoce, a tak koupit si prizen timto zpusobem neslo. Mel sem ale jednu "vyhodu", umel sem i jako prcek neskutecne dobre splhat po stromech, i vysokych az do velke vysky, a tudiz na pozadani kluku kontrolovat hnizda strak a kavek, jestli tam nemaji nejake leskle "cennosti". Vetsinou se nenaslo nic, ale moje splhacske umeni stacilo, abych byl prijat do mistniho detskeho kolektivu.

2 0
možnosti
Foto

Velmi smutné, zločincem již od školky.

Vašek

3 0
možnosti
Foto

zločin bez trestu. Snad nikomu neublížil

0 0
možnosti
Foto

J59a75n 75Š50i56k

23. 5. 2023 7:58

Než bych došel do školky, bylo by po sladkostech. Zůstalo mi to dodnes. Za malou tatranku bych se s Vámi hned skamarádil. Hezký den

2 0
možnosti
Foto

Lenka s Janou ze samoty, ve školce zažívaly trampoty. Našly si tu i kamarády ... za dvě kila čokolády.

3 0
možnosti
Foto

Praktikuji do dneška, Davide

1 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 18,25
  • Průměrná čtenost 590x
Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě. 

 

Seznam rubrik