Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Trochu drsne, ale zni to realisticky a vtipne napsane.

1 0
možnosti

Big Lebowski se nikdy nerozpadne.-)

1 0
možnosti

Tak tak, už kdysi dávno řekl Timothy Leary, že veškerej sex se odehrává v mozku, a je jedno, jak se tam dostane.

1 0
možnosti
LV

Má tři dvanáct let stará trička Šetřit s Penny mě baví. Jsou z doby, kdy jsem tam dělal vedoucího. Původně jich bylo pět, ale jedno někam zmizelo, nejspíš když jsem měnil přítelkyně, a jedno bylo menší. To jsem věnoval té nové.

Jsou to úžasná bavlněná trička, mám je jen a výhradně na spaní, a už to tak asi zůstane nadosmrti. Zcela zjevně se, na rozdíl ode mne, nechystají rozpadnout :-)

S tím mozkem máte pravdu. :-)

1 0
možnosti
Foto

A teď si představte, že takový posvátný kus oblečení někdo nazve starým hadrem na vyhození. No nevraždila by ste.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Jano, Big Lebowski je skvělej (Vy též) a prsa A nevadí, když máte i áčkovej mozek. Já mám spousty oblečení, do kterého musím (po dvou dětech) zhubnout.

2 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 18,78
  • Průměrná čtenost 590x
Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě. 

 

Seznam rubrik