Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

Užasně vykreslené pocity ženy, která zklamala sama sebe

2 0
možnosti
Foto

Jojo, taky jsem si zavzpomínala... Moc hezky napsané.

2 0
možnosti
JK

ja jsem si po 50 ti letech moji prvni lasku vygooglil a mohu rici, ze je porad tak nadherna jako tenkrat ve 4. tride.

1 0
možnosti
DP

Jano, velkou pravdu pises, napsal sem o me zkusenosti s prvni laskou na jinem miste. Tu pani naplno chapu, vim, ze prvni laska se nekdy muze chvilkove znovurozhoret neuhasitelnym plamenem.

1 0
možnosti
Foto

Jano, já jsem pro ženu ten los, co nevyhrává už 23 let. Na den přesně.

1 0
možnosti
Foto

Je lepší si ponechat krásné vzpomínky.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Jano Péťová, máte pravdu. První láska většinou skončí nečekaně dříve než se stačí nějak více a naplno rozvinout.

1 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 19,47
  • Průměrná čtenost 590x
Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě. 

 

Seznam rubrik