Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jano, pobavilo a to moc!R^ Ještě budu litovat, že mám gynekologa-ženu;-D

1 0
možnosti
Foto

Díky za pobavení. Super čtení!R^;-D;-D

1 0
možnosti

To kadeřnictví ! ! ! Smích prodlužuje život - děkuji Vám.:-)

2 0
možnosti

Faldíky na břiše při určitých polohách nemají jen kostlivci. Ale jo, držte se skutečně té poslední rady. Pokud nejde o nějaké extrémy, chlap při sexu myslí většinou na sex. Pár kilo nad či pod řeší jen metrosexuálové či lidé, kteří strávili příliš mnoho času na p stránkách.

2 0
možnosti

"A pane doktore, proč jste ji tedy zabil" – "Ráno jsem byl 2 hodiny na ambulanci, pak jsem 6 hodin operoval, potom jsem musel urychleně řešit jeden komplikovaný porod a na závěr jsem ještě 6 hodin ordinoval ve své soukromé praxi. No a když jsem šel v deset večer domů, tak cestou přes park mě chytila za rukáv a nabídla, že mi ji za padesát korun ukáže ..."

10 0
možnosti
Foto

R^Moc jsem se pobavil.:-):-):-)

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Jano, přeji aby šly myšlenky správným směremR^;-D dosti obstarožní bloger, myslící neustále na sex - i při jiných činnostech...

4 0
možnosti
Foto

R^Faldíky na ženském břiše jsou jedním z nejkrásnějších atributů jejího těla.:-)

3 0
možnosti
Foto

Jene, ty jsi balzám pro plnoštíhlé ženy!:-)VR^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS