Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I70v71a18n75a 78L39a82n86c13e

30. 1. 2023 12:07

...vzpomněla jsem si, jak mě svědila chodidla;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Mě zas chodí do mobilu několikrát týdně různé opodstatněné nabídky od operátora, jaké výhody a kolik jich získám tím, když si nabiju svou předplacenou kartu. Já však mám dojem, že nejvíc ušetřím, když ty jejich úžasné nabídky přejdu mlčením a nechám je plavat. Do notebooku mi nic takového nechodí. ;-)

0 0
možnosti

Tak, jako se schody zametají shora dolů, tak i Vy jste měla zahájit očistu těla od hlavy! Ideální jsou ušní svíce. Vůbec netušíte, jaký svinčík máte ve vlastním sluchovodu!

0 0
možnosti

Tak, já už jsem několikrát vyhrála, dědictví získala a teď si vybírám manžela.

3 0
možnosti
Foto

Mně nic takového nechodí.

0 0
možnosti
Foto

Někdy pomůže vyčistění prohlížeče, tzn. smazat cookiny a historii, jen opatrně.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS