Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zabijáci sexu – nečíst, nemyslet, nemluvit!

V čekárně na gynekologii si krátíte čas různými způsoby, ale věřte, že ten nejhorší způsob, který jsem mohla zvolit já, bylo to, že jsem sáhla po volně položeném časopisu na stolku, kde mě zaujal článek „Nejčastější zabijáci sexu“

Jedním z těch uvedených zabijáků sexu bylo například nedostatečně sebevědomí ženy, kdy se stydí za své tělo a nedokáže si tak sex maximálně užít. A k tomu všemožné rady, jak na komplexy zapomenout…

„Při sexu z boku žena myslí na krabatící se břicho, muž myslí na sex, maximálně jedním okem zahlédne bradavky. Když má žena nohy do praku, zase myslí na krčící se břicho! Muž myslí na sex, maximálně na to, jak je v ženě hluboko…“

Byla jsem začtená tak, že jsem přeslechla volání sestry. Až důraznější výzva mě dostala zase zpět do čekárny. Běžte se do kabinky připravit, pan doktor Vás zavolá.

Ležím na lehátku. Nohy do praku… a pak přišel na scénář ten nešťastný článek. Zahlédla jsem svoje krabatící se břicho a zamyslela se na tím, jaký je asi pro muže tento pohled. Měla bych se nad sebou zamyslet, pomyslela jsem si na jednu chvíli, ale na druhou stranu si říkám, když oni stejně myslí jen na sex… beztak se nad mým břichem ani nepozastaví…

„Nebolí Vás to, je vše v pořádku?“
Vyruší mě z mého rozjímání doktor.

„Jak jste ve mně hluboko?“
Panebože, fakt jsem nahlas řekla tuto větu? Větu, která se vztahovala k mým myšlenkovým pochodům na muže, na sex a mé krabatící se břicho.

Vážené dámy, vřele vám tímto doporučuji vznést tuto otázku gynekologovi!

Když jsem se snažila koktavým hlasem nějak situaci zachránit, dala jsem tomu ještě tu pomyslnou třešničku na dortu… Omluva, že jsem myslela na něco jiného a vůbec jsem nevnímala, co mi říká, ho zřejmě dorazila natolik, že mi jen řekl: „Mám pokračovat?“ Po mém „Hm, jistě“ raději přizval k vyšetření sestru.

Vážené dámy, opět doporučení pro vás, řekněte svému gynekologovi, že při vyšetření myslíte na něco jiného… nepřímo na sex.

A tak jsem tam ležela, nohy do praku, ruce jsem složila na krabatící se břicho, sestra, která stála vedle mě si mě se zájmem prohlížela a neskrývala náznaky smíchu. A pan doktor? Ten už raději nemluvil, na dokončení vyšetření si přizval posilu a jistě bude mít co vyprávět kamarádům u piva.

Takže jaký je můj největší zabiják sexu?
Jsem to bezesporu JÁ! Protože až dnes večer ulehnu do postele, je mi jasné, že moje první myšlenka nebude na sex, ale na gynekologa!

A tak teď krok po kroku zneškodňuji tohoto zabijáka sexu sama sobě radou: NEČÍST – NEMYSLET – NEMLUVIT…

… nebo nechodit na gynekologii.

Dva vtípky pro vás na závěr a snad i trochu pro moji útěchu, že může být ještě hůř…

 

Jde paní na gynekologii, vleze dovnitř, svlékne se, sedne do křesla a hodí nožky pěkně nahoru.
Od psacího stolu se ozve "Vejš!"
Paní dá nohy trochu vejš, ale znovu se ozve: "Vejš!"
Paní dá nožky ještě vejš, ale znovu se ozve: "Vejš!"
Když už má nohy skoro u stropu, tak se na ní otočí pán, který sedí za stolem a říká: Gynekologie je vejš, tady je kadeřnictví!"

 

Přijde žena na gynekologii, lehne si na kozu a čeká. Za chvíli přijde muž v bílém, posadí se dívá se jí čtvrt hodiny pozorně mezi nohy, usměje se a odejde.
Žena za ním volá: “Tak co jste zjistil?”
“Já nevím, my tu jen malujeme…”
 

Autor: Jana Péťová | středa 8.2.2023 21:39 | karma článku: 35,48 | přečteno: 3431x
  • Další články autora

Jana Péťová

Neříkejte plešatému: „Jsou to jenom vlasy.“

To je jak kdyby sis právě uříznul prst a někdo ti říkal: „Nekrvácej.“ Není to tak jednoduché, jak se může na první pohled zdát a nejsou to jenom vlasy!

11.4.2024 v 12:13 | Karma: 33,88 | Přečteno: 2913x | Diskuse| Ostatní

Jana Péťová

Fluktuace každodennosti

Fluktuace každodennosti - Proměnlivost. Nepředvídatelnost. Dynamika. Rozmanitost. Odlesky radosti překvapení a lásky. Nástrahy a výzvy.

26.3.2024 v 11:08 | Karma: 12,26 | Přečteno: 252x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Péťová

Ledové probouzení

A až se rozbijí na povrchu ledové zdi, které brání probuzení, tak ozvou se znovu melodie tepla a s nimi vykoukne život ve všech jeho barvách.

21.2.2024 v 20:37 | Karma: 17,00 | Přečteno: 283x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Péťová

Je to hlasitější než slova. Je to Život.

It's louder than words... Je to hlasitější než slova... Tlukot našich srdcí je hlasitější než slova... Je to život...

7.2.2024 v 18:00 | Karma: 16,01 | Přečteno: 286x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Péťová

Nenapravitelný romantik ve světě cynismu. Moje noc s Waltem.

Bylo to asi před měsícem. Vzpomínám si, jak noc přešla ve sněhobílé ráno, které mě vtáhlo do děje pohledem z okna.

1.2.2024 v 13:09 | Karma: 18,21 | Přečteno: 419x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 69
  • Celková karma 18,78
  • Průměrná čtenost 590x
Vždy, když mě posere holub, děkuji Bohu, že nedal křídla i krávě. 

 

Seznam rubrik